CRC (Creative Result Communication) 2006 - heden

In 2006 ben ik bij CRC begonnen als grafisch vormgever / DTP-er. Tijdens mijn eigen bedrijf heb ik mij ontwikkeld tot designer, visual designer en video animator. Tijdens mijn dienstverband bij CRC heb ik deze opgedane ervaring en kennis kunnen inzetten voor de opdrachtgevers van CRC.
Opdrachtgevers: o.a. Vereniging Eigen Huis, Audi, Volkswagen, Volkswagen Bank, Volkswagen Leasing, Skoda, ARAG, Yamaha. Werkzaamheden: Webdesign; Video-animaties en video-editing; Take-overs in HTML5, digitale billboards POS-materialen ontwikkelen dealers; DM’s bedenken en opzetten; Logo’s en huisstijlen ontwikkelen; E-DM’s; Opmaken en ontwerpen van advertenties tot abri’s; Internet banners maken
 en planning studio.

Happiness 360


Happiness360 is een online platform voor een gezonde en gelukkige manier van leven. Eén onderdeel hiervan is Health360, welke zich voornamelijk richt op een fit lichaam. Mensen kunnen zich via hun sportschool lid worden en krijgen dan toegang tot onder andere voedingsprogramma’s, conditieprogramma’s, krachttrainingen en online advies en coaching.


Divers werk CRC (tot begin 2013)

Video, door mij gemaakt, met werk een aantal van door mij gemaakte projecten. Een langere versie werd gebruikt voor de ontvangstruimte.

 

Narrowcasting Audi dealers

Naast de video-content die Audi AG op het narrowcasting netwerk plaatst, maak ik de Nederlandse actiematige animatiefilms.

Daarnaast maak ik geregeld animaties voor digitale billboards voor buiten en binnen gebruik als langs de snelwegen en zowel binnen als buiten Schiphol.

 
 
 
 

Jaarlijks heeft Volkswagen Bedrijfswagens de Vriendenprijs Weken. In 2015 heb ik het ontwerp van de krant gemaakt voor in de showrooms. Hierboven het eerste voorstel.

Interne opdracht CRC: Human Touch Project

Opdracht: Bedenk, samen met de stagiair, een project voor goede doelen. Er is een totaalbedrag van 10.000 euro, exclusief uren die CRC moet maken.

Ons plan heeft drie positieve kanten:
1. De scholen de kans te geven om geld te verdienen voor hun bestaande goede doel;
2. De scholen een podium om hun eingen goede doel te promoten;
3. De kinderen kunnen op een positieve en creatieve manier bezig zijn met het goede doel van hun school.

Mijn inbreng: concept, bedenken en uitvoeren bovenstaande animatie-video (stem: Jeroen Koeman).